Ako správne zariadiť ambulanciu (3. časť): Funkčná ordinácia s nábytkom na mieru

Prichádzame s poslednou časťou nášho blogu, kde vám poradíme, na čo myslieť pri zariaďovaní modernej ambulancie v súčasnosti. Aký nábytok si vybrať do ambulancie? Čo viem ponúknuť svojim pacientom? Ako zabezpečiť plnú funkčnosť mojej ambulancie? Odpovede na vaše otázky sú tu.

 

Ergonómia priestoru je kľúčom k funkčnosti

Tak ako na iných pracoviskách aj v ambulancii je potrebné myslieť na správne rozmiestnenie nábytku. Vy ste pánom vášho priestoru. Správna ergonómia priestoru vám uľahčí prácu. Každý lekár má svoju pracovnú rutinu pri vyšetrovaní pacienta. Zariaďte si ambulanciu tak, aby ste mali všetko, čo potrebujete k práci pri ruke. Nezabúdajte na dostatočne široké prechodové zóny a dostatok denného svetla práve tam, kde ho potrebujete.

Efektívne vyšetrenie pacienta znamená, že má sestrička alebo asistentka nástrojový stolík na odbery, odberovú stoličku či záznamy pacienta v kartotéke na dosah ruky. V tom prípade si nebudete s personálom pri práci zavadzať a nenachodíte zbytočné kilometre, ktoré vám berú čas.

 

Najvhodnejší nábytok do ambulancie

V prvom rade si treba uvedomiť, že každá ambulancia je iná. Priestorom, rozmermi, rozmiestnením miestností. Preto je najlepším riešením pri výbere nábytku do ambulancie -nábytok na mieru, ktorý sa prispôsobí všetkým vašim požiadavkám.

Medzi najčastejšie výhody nábytku na mieru patria rozmery, stabilita, dizajn či splnenie špecifických požiadaviek,  ako napríklad skrinky na kľúč. Ideálnym riešením je návrh zariadenia ambulancie na kľúč, v rámci ktorého sa zohľadnia aj konkrétne prístroje a zdravotnícke zariadenie.

Ak máte záujem zistiť viac o tom, na čo myslieť pri zariaďovaní modernej ambulancie, môžete si prečítať o tipoch pri zariaďovaní priestorov pre vašich zamestnancov a pacientov.